Ubisoft tuovat uuden IP:n For Honorin konsoleille ja PC:lle tuntemattomana tulevana ajankohtana, mutta Deadliest Warrior -henkinen konsepti ja lähitaistelupainotteisuus riittävät tekemään odotuksesta tuskallista. For Honor keskittyy kolmeen keskiaikaisen perinnön melee-taisteluluokkaan: ritari, samurai ja viikinki, ja esittelee ne kaikki samalla tavoitteellisella taistelukentällä. Odotetusti jokaisella taistelijaluokalla on omat ainutlaatuiset kykynsä, aseensa ja etunsa, joita pelaajat voivat käyttää toisiaan vastaan.
Aluksi pelattavuus ja taistelu muistuttavat musou-genreä sekoitettuna MOBA-tyylisiin tekoälyaaltoihin, mutta näyttää siltä, että taistelun hallinta ja hienovaraisuus ovat paljon tärkeämpiä, kun taistelet toista pelaajaa vastaan. "Art of Battle" -ohjausjärjestelmän avulla pelaajat voivat käyttää R-tikkua miekkapelin ohjaamiseen ja valita, kummalla puolella terää lyödään tai torjutaan.
Muista pelaajista puheen ollen For Honor tulee epäilemättä keskittymään moninpeliin, sillä sen on ilmoitettu olevan tiimipohjainen (ainakin yksi moodi on 4v4), jossa pelaajien on taisteltava taistelukentän hallintapisteistä. Pelaajat joutuvat todennäköisesti juoksemaan taistelukentän pisteiden välillä, viiltelemään tekoälyä matkan varrella musou-tyyliin ja käymään useita kaksintaisteluita kiinnostavissa pisteissä. Pelivideosta näemme, että tietyssä vaiheessa taistelua pelaajat kokevat eräänlaisen perma-kuoleman.
Kieli kannessa: Englanti, ranska, italia, saksa, espanja