Anastasia Beverly Hills
Suodata
Hinta
Kampanja
Suodata
Järjestellä
140 Tuotteet
Järjestellä:
Anastasia Beverly Hillsin perusti Anastasia Soare vuonna 1997, jolloin hän avasi lippulaivakampaamonsa Beverly Hillsin sydämeen. Salongista tuli nopeasti hänen ainutlaatuisen kulmakarvojen muotoilutekniikkansa, ”Golden Ratio Eyebrow Shaping Methodin”, keskus, jossa keskitytään symmetrian ja tasapainon luomiseen muotoilemalla kulmakarvat siten, että ne ovat sopusoinnussa kunkin yksilön kasvojen muodon kanssa. Menetelmästä on tullut vallankumous kauneudenhoitoalalla, ja se on auttanut tuotemerkkiä saamaan nopeasti uskollisen kannattajakunnan.
Vuonna 2000 yritys lanseerasi ensimmäisen tuotesarjansa ja keskittyi kehittämään korkealaatuisia kulmakarvatuotteita, jotka auttaisivat asiakkaita saavuttamaan ammattimaisen lopputuloksen kotona. Niiden ikonisista tuotteista, kuten Brow Wiz ja Dipbrow Pomade, on tullut maailmanlaajuisia suosikkeja, ja ne ovat keskeinen osa tuotemerkin mainetta, jonka ansiosta se luo selkeät ja luonnollisen kauniit kulmakarvat.
Anastasia Beverly Hills on vaatimattomasta alusta lähtien kasvanut maailman johtavaksi kauneusimperiumiksi. Brändi tarjoaa nyt yli 485 tuotetta, joihin kuuluu kaikkea kulmakarvatuotteista koko kasvojen meikkiin. Tuotteita on saatavilla yli 2 000 myymälässä, mukaan lukien suurimmat vähittäismyyntiketjut, kuten Dillard's, Macy's, Nordstrom, Sephora ja ULTA. Lisäksi tuotteita myydään yli 25 maassa, mikä tekee Anastasia Beverly Hillsistä maailmanlaajuisen kauneudenhoitoalan nimen.
Vuonna 2000 yritys lanseerasi ensimmäisen tuotesarjansa ja keskittyi kehittämään korkealaatuisia kulmakarvatuotteita, jotka auttaisivat asiakkaita saavuttamaan ammattimaisen lopputuloksen kotona. Niiden ikonisista tuotteista, kuten Brow Wiz ja Dipbrow Pomade, on tullut maailmanlaajuisia suosikkeja, ja ne ovat keskeinen osa tuotemerkin mainetta, jonka ansiosta se luo selkeät ja luonnollisen kauniit kulmakarvat.
Anastasia Beverly Hills on vaatimattomasta alusta lähtien kasvanut maailman johtavaksi kauneusimperiumiksi. Brändi tarjoaa nyt yli 485 tuotetta, joihin kuuluu kaikkea kulmakarvatuotteista koko kasvojen meikkiin. Tuotteita on saatavilla yli 2 000 myymälässä, mukaan lukien suurimmat vähittäismyyntiketjut, kuten Dillard's, Macy's, Nordstrom, Sephora ja ULTA. Lisäksi tuotteita myydään yli 25 maassa, mikä tekee Anastasia Beverly Hillsistä maailmanlaajuisen kauneudenhoitoalan nimen.